דברו איתנו
קבל הצעה





חמש הפסגות הכי יפות

Cinque Dita: "חמש האצבעות" הן חמש פסגות משוננות שנמצאות במרכזו של אתר הסקי היפיפה סלה רונדה, באיטליה. יחד הן יוצרות את מצוקי Sella המפורסמים, אותם תראו מכל זווית אפשרית כשתגלשו במסלול המעגלי הכי ארוך בעולם, במרחב הגלישה של סלה. גובהן המקסימלי של האצבעות הוא 3,270 מ' והן מתנשאות מעל העיירה קמפיטלו, שם נמצאים רוב בתי המלון עמם אנו עובדים. תוכלו לראות אותן יפה מקדמת מלון Sella Ronda בעיירה ובשעת שקיעה, גם השמש תעבור דרכן.

Aiguille percée: הקשת הגיאולוגית הטבעית שנוצרה באורך פלא מעל לעיירה טין, בשטחי מרחב הגלישה שלה, Espace Killy, היא מקום מדהים ומיוחד לתצפית על האזור כולו ולתמונות שלג מעניינות. בגובה 2,278 מטרים נוצרה לה קשת בצורת טיפה שמשתלבת נפלא עם שמים כחולים. מומלץ לתפוס שעה של שמש ושמים כחולים ולעלות אליה דרך בגלישה, מעלית Tishot לכיוון צפון. דרך הקשת תוכלו לראות את האגם של טין וגם עשרות פסגות מושלגות. אם תרצו להמשיך ולהתפעם מנופי האגם והסכר שבנו למטה, תוכלו להמשיך ולרדת לכיוון העיירה Le Brevieres.

Tonale Pass: זהו המקור לשם Passo del Tonale, אתר הסקי האיטלקי היפיפה, שפסגותיו המשוננות יוצרות את החיבור בין חבל Lombardia לחבל Trentino. הפסגות הללו מכונות גם Rhaetian Alps והן מהיפות שתראו, בעיקר בשעות אחר הצהריים לקראת השקיעה ואחריה. אז משנים ההרים את צבעם מחום לסגול. מומלץ להירשם לאחד מטיולי ההרים שיוצאים מידי יום דרך לשכת התיירים המקומית, תוכלו להגיע לפסגות ולהרגישן מקרוב.

קרחון Hintertux: הפסגה הגבוהה ביותר של אתר הסקי מאיירהופן, היא בעצם קרחון עד בגובה 3,250 מ', שמספק שלג לגלישה כל השנה, כך שגם באוגוסט תראו פה נבחרות גלישה וגולשים פרטיים שמגיעים להתאמן. בחורף, השלג כמובן מגיע קודם כל לשם וזוהי חוויה של ממש לעלות עד לפסגה הגבוהה שלו ולרדת אותה על המסלולים התלולים והקרחים או באוף פיסט. כמויות השלג הן עצומות והנופים שרואים משם מדהימים בהחלט.

Otztal: שרשרת ההרים שמרכיבה את אתר הסקי האוסטרי זולדן נמתחת ממזרח למערב ומחברת בין אוסטריה בצפון לאיטליה בדרום. זהו המקום בו נמצא Otzi איש הקרח בן ה-5,000 שמחכה לכם במוזיאון על שמו בבולזאנו. שמו כמובן קשור למקום הימצאו, על הפסגות שמשקיפות על זולדן.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות