דברו איתנו
קבל הצעה





האתרים שהכי מתאימים למשפחה

לחופשת סקי משפחתית יש את כל הכלים לגרום ללב שלכם לפעום מהתרגשות, לשרירי החיוך שלכם להיתפס ולחזה שלכם להתנפח בגאווה כשאתם צופים באפרוחים שלכם טסים על המסלולים במקצועיות.

וזאת רק אחת הסיבות שמביאות מאות משפחות ישראליות לטוס אל השלג בכל עונה מחדש. רוצים להצטרף לטירוף? קבלו את 4 האתרים המושלמים לחופשה משפחתית.

פאסו טונלה - Passo Tonale, איטליה

פאסו טונלה היא עיירה אידאלית למשפחות! הכל קרוב, נגיש ונוח, המלונות ממוקמים מול מעליות הסקי או במרחק 5 דק' הליכה מהן וברובם חדרי משחקים לילדים; המקומיים לבביים, המסלולים רחבים ונוחים לתרגול, ובחופשות פורים ופסח תוכלו למצוא באתר קייטנות עם פעילויות והדרכות גלישה לילדים, חלקן אפילו בעברית! כך, בזמן שהילדים לומדים לגלוש (תתכוננו, הם לומדים מהר!), להורים יש זמן לצאת להתפרע במסלולים המורכבים יותר, ולשמור את הגלישה הרגועה ואת הטיולים ברחבי העיירה לשעות אחר הצהרים- כזמן איכות משפחתי.

אנדורה - Andorra

אתר הסקי הטוב באנדורה שמציע מרחב גלישה הכולל כ- 100 ק"מ של מסלולים, הוא אחד האתרים המתאימים ביותר למשפחות. העיירה ידידותית ונוחה, המרחב מציע אזור עצום ללמידה לצד מסלולים סלחניים למתחילים, דמויות ענק מחבקות את העוברים ושבים ברחובות, המלונות נוחים וקרובים למסלולים ומדריכי הסקי הם המקצועיים ביותר בסביבה!

אבוריאז - Avoriaz, צרפת

אבוריאז הוא כפר אקולוגי קסום בגובה 1800 מ' עם מבני עץ ציוריים, עשן מהארובות ומנורות קטנות שמקשטות את העצים. מרחב הגלישה מאגד לא פחות מ- 650 ק"מ (!!!) של מסלולים בשטח עצום הכולל אתרים בשווייץ וצרפת גם יחד. האתר זוכה כמעט בכל עונה באינסוף פרסים, ביניהם התואר "אתר הסקי הטוב ביותר למשפחות" בזכות רחבה מרכזית שכולה מוקדשת לילדים. יש בה החלקה על הקרח, לונה פארק קטן, קולנוע, באולינג, מתקני משחק לילדים וכל ערב יש מופע מרכזי אורקולי עם פנסים וזיקוקים.

בנסקו, bansko, בולגריה

במרחק קצרצר ונוח של רק שעתיים וחצי טיסה מישראל, בתוך עמק קסום ומושלג, ניצב בנסקו – אתר הסקי הגדול בבולגריה שמציע קצת מהכל ובזול. מרחב גלישה קומפקטי וכיפי הכולל 65 ק"מ של מסלולים ידידותיים לכל הרמות, אווירה אנרגטית של שופינג, טברנות משמחות, מועדונים, קזינו, מלונות עם בריכות ילדים, מועדונים צבעוניים עם פעילויות לילדים ומשחקיות אטרקטיביות, עיירה נוחה להתמצאות ועלויות נמוכות (ממש נמוכות) שיהפכו את החופשה שלכם על השלג לזולה יותר מחופשה משפחתית באילת.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות