דברו איתנו
קבל הצעה





כל מה שמחכה לכם בעונת 2025 בבנסקו

השם של בנסקו הולך לפניו- אחד האתרים האהובים על הגולשים הישראלים מצליח בכל עונה מחדש לרגש, לחדש ולהפתיע את הגולשים עם אטרקציות ואירועים שהופכים את חופשת הסקי להרבה יותר מחופשת גלישה. אז מה מחכה לנו בעונת 2025 באתר שיש בו הכל ובזול?

מעונה לעונה הוא נהיה מבוקש יותר, אטרקטיבי יותר ומשתלם יותר. בנסקו- אתר הסקי הגדול בבולגריה שומר היטב על מעמדו כאחד האתרים שהגולשים הישראלים הכי אוהבים! מתכננים חופשת סקי בבנסקו? פתחו פנקס ורשמו לעצמכם:

3 דברים שאסור לפספס בבנסקו

• ביקור ב- MEHANA-
הבולגרים אוהבים את האלכוהול שלהם מוגזם, את החגיגות שלהם אותנטיות ואת המוסיקה שלהם מרימה. כדי לחוות את כל אלה יחד, ארגנו לעצמכם ביקור ב- mehana - מעין טברנות מקומיות עם מנות בלקניות, קוקטיילים צבעוניים, צ'ייסרים של ראקייה, מוסיקה מסורתית שתגרום לכם לרקוד ואירוח חם.
ההמלצה שלנו: obetznova mehana, מסעדה קסומה בתוך מבנה מהמאה ה-19 במרכז העיר העתיקה, המגישה מאכלים מהמטבח הבולגרי ומספקת חוויה יוקרתית במחירים נוחים.

• חוויית ספא-
בולגריה ידועה בהתמחות שלה בספא. בכל מלון שתגיעו אליו תמצאו מרכזי ספא מפנקים, חוויות חמאם מסחררות, טיפולים, עיסויים, ג'קוזי, בריכות והכל במחירים מצחיקים!
ההמלצה שלנו: כדי לקחת את חוויית החמאם למקום קצת אחר, סעו איתנו ל- BANI! בכפר השכן (רק רבע שעה נסיעה מבנסקו), תמצאו אתר מעיינות חמים עם 2 בריכות מי נביעה נקיים מכלור, כל בריכה בטמפ' שונה (מעל 40 מעלות) וכולן מתחת לכיפת השמיים. אתם יושבים במים הרותחים ונהנים מפתיתי שלג נוחתים לכם על הפנים... יש טוב מזה?
הבולגרים אוהבים לארח, והם עושים את זה פשוט מעולה! בכל מלון או מסעדה שתגיעו אליהם תרגישו את החום שמרעיפים עליכם ואת התחושה שגורמת לכם פשוט להרגיש בבית. האוכל המסורתי הוא חלק מחוויית האירוח והוא תמיד חם, מתובל ומנחם.
ההמלצה שלנו: שווארמת הפעמונים- מול הגונדולה יש את דוכן השווארמה הכי טוב בעיירה עם רוטב שום מעולה שמחליף את הטחינה שאתם רגילים אליה. תזהו את הדוכן לפי 13 פעמוני פרות שתלויים מהתקרה. ההנאה מובטחת!



5 אטרקציות בבנסקו שאתם חייבים לסמן עליהן וי

• אופנועי שלג- במרחב הגלישה המיוער של בנסקו, בין העצים ועל השלג המשובח תוכלו לצאת לרכיבה על אופנועי שלג בזוגות או יחידים ולהבטיח לעצמכם עוד בוסט של אדרנלין שיגרום לכם לצרוח מאושר!

• סיור בעיירה- נכון, הגעתם כדי לגלוש, אבל מרכז העיירה העתיק של בנסקו המתפאר בלמעלה מ-150 שנה של היסטוריה – לגמרי שווה סיבוב! המבנים הבלקניים הצבעוניים לצד בתי הקפה החדשים מייצרים חוויה מדהימה.

• דיג וארוחת ערב- נסיעה בת 20 דק' מבנסקו תיקח אתכם לאגם יפהפה, ולשלווה האופיינית לחוויית הדיג. במשך כמה שעות הקבוצה תיהנה מהתנסות בדיג שתסתכם בארוחת ערב עשירה על שפת האגם. הפעילות מתקיימת בקבוצות ועטופה באווירה חברתית כיפית וגם... טעימה!


מצנחי רחיפה- בנסקו מציע מצנחי רחיפה שיוצאים מגובה של 2600 מ', ופורסים בפניכם נוף אדיר וחוויית דאייה מדהימה. הצניחה מסתיימת על המסלולים משם תוכלו להמשיך לגלוש. שימו לב! בשל התנאים, מצנחי הרחיפה מתאימים רק לגולשי סקי

• חמאם טורקי ב-RIVER SIDE- אחרי יום גלישה עמוס הרפתקאות ומסלולים, אין פינוק טוב יותר מביקור בחמאם טורקי. בממלכת הספא המקומית מחכים לכם עיסויים, טיפולי פנים, ג'קוזי, סאונות וגולת הכותרת היא שעתיים של טיפול חמאם טורקי מסורתי במחיר שיגרום לכם לרצות לסיים כאן כל יום גלישה.



ומה עוד? קזינו מטורף, נקודות תצפית מרהיבות, שופינג, מכוניות מתנגשות, באולינג, החלקה על הקרח ומגוון אינסופי של בילויים מכל הסוגים ולכל הרכב שתגיעו בו.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות