דברו איתנו
קבל הצעה





חופשות סקי משפחתיות בחגים

מנצלים את חופשות החגים ויוצאים לגלוש עם כל המשפחה!

לכולנו יש את התחביב הזה- ברגע שנגמרים החגים אנחנו ממהרים לדפדף בדפי היומן, ולברר מתי יוצאים החגים בשנה הבאה. אז ברגע שפסח נגמר, עם הביס הראשון מהפיתה ניגשנו ליומן וגילינו ש-2020 מבטיחה חופשות חגים ארוכות ומשובחות. לנו זה עושה חשק לחופשה, מה איתכם?

רוב חופשות החגים מבתי הספר והגנים מגיעות השנה באמצע השבוע או בסופי שבוע ארוכים שבטח גורמים לכם לתהות "מה עושים עם הילדים כ"כ הרבה זמן?!" אז תנו לנו לעזור לכם- סקי! חופשת סקי משפחתית היא שילוב מושלם בין קייטנות גלישה בעברית לילדים שיספקו להם שיעורים על השלג, פעילויות, ארוחות וחברה עד שעות אחה"צ בזמן שאתם קורעים את המסלולים,
ואחרי שעות הגלישה תוכלו ליהנות מזמן איכות משובח באטרקציות משפחתיות ורגעים בלתי נשכחים!
אספנו בשבילכם את חבילות החופשה האידאליות למשפחות,
אז מלאו את הפלאסק, מזגו לילדים שוקו חם ובואו נצא לדרך:

הזמנת טרום-עונה עד 2.8.19
נתחיל מהטיפ הכי חם שיש לנו לאביב ולקיץ - מי שחכם מזמין מוקדם! ההזמנה המוקדמת מאפשרת לכם לתפוס את המלונות הטובים ביותר עם היצע חדרים שכבר לא יחזור, טיסות בתאריכים הכי נוחים לכם, והכי חשוב - מבטיחה מגוון הטבות נוספות שזמינות רק עד ה-2.8.19
אז מהרו לשריין חופשה!

חנוכה - תאריכי יציאה: 19/20/21/22/23.12.19
חופשת ביה"ס: 22.12.19-30.12.19

לנו נראה שיש רק דרך אחת לצאת יותר גיבורים מיהודה המכבי: לקחת את הילדים לקייטנת סקי בעברית, ולתת להם לנצח את האתגרים על המסלולים ולחגוג כמו שצריך. חנוכה נופל השנה על תחילת דצמבר, בתזמון שבו האתרים המובילים כבר פתוחים וצבועים בלבן, ממש רגע לפני חג המולד.  חופשות הסקי שלנו בחנוכה 2018 כוללות קייטנות גלישה עם הדרכה בעברית וגם פעילויות חברתיות לילדים, כך שאתם יכולים לבלות יום גלישה מלא בראש שקט.
ומה בערב? ארגנו לכם מפגשי הדלקת נרות, סיבוב סביבונים ובליסת סופגניות כמיטב המסורת.
הקייטנות בחנוכה יחלו בתאריכים: 19.20.21.12.19 ויערכו בוואל טורנס.

פורים - תאריכי יציאה: 7/8/9.3.20
חופשת ביה"ס: 9.3.20-11.3.20

רבים שואלים את עצמם - איך הופכים את החג הכי שמח שיש לחג שמח באקסטרים? עבורנו התשובה פשוטה, ויש רק דרך אחת לעשות את זה כמו שצריך: לחגוג עם כל המשפחה, להתחפש, לשתות, לרקוד, ו...  לגלוש! השנה פורים נופל על טיימינג מצוין- הטמפרטורות מתחילות קצת לעלות כך שלא תצטרכו לדאוג שהילדים יסבלו מקור, יש יותר ימי שמש נעימים והשלג? אם לשפוט על פי השנים האחרונות - נראה שהוא ימשיך להיערם על האתרים עוד הרבה אחרי פורים!
החופשה כוללת קייטנות גלישה בעברית לילדים ומגוון פעילויות שישאירו אותם עסוקים ומרוצים עד שאתם תסיימו להתפרע על המסלולים.
ומה בערב? אל תשכחו לארוז גם תחפושות! מחכות לכם חגיגות צבעוניות ומשמחות גם רחוק מהבית.
הקייטנות בחנוכה יחלו בתאריכים: 15\16.3.19 וייערכו בפאסו טונלה, סלה רונדה, לז ארק, ואל טורנס ובנסקו.

פסח - תאריכי יציאה החל מ- 29.4.20 
חופשת ביה"ס: 31.3.20-16.4.20

ראינו אתכם נבהלים מהתאריך, אבל תנו לנו להפתיע אתכם- זה הולך להיות פסח מההגדות!
שעון הקיץ שמגיע לאירופה בסוף חודש מרץ אמנם מטעה, אבל אתרי הסקי הממוקמים גבוה ממשיכים ליהנות משלג משובח, תנאי גלישה מצוינים וגם- יתרונות שמצליחים להפוך את חודש אפריל לתקופה אטרקטיבית במיוחד: מחירי המלונות והטיסות מתחילים לרדת ומוזילים את מחירי החופשות, הטמפרטורות מתחילות לאט לאט לעלות ומזג האוויר נוח יותר, והמסלולים לא עמוסים בגולשים שיפריעו לכם לתרגל את מיומנויות הגלישה שלכם.

החופשות המשפחתיות שלנו בפסח כוללות קייטנות גלישה חווייתיות עם הדרכות בעברית לילדים. ומה בערב? שאנחנו ניתן לכם לפספס את ליל הסדר?! ארגנו לכם חגיגה מסורתית וחווייתית עם מצות, יין, אפיקומן וכל החבילה!

אז מתי מתאים לכם לחגוג?
זה הזמן לפתוח יומן ולהתחיל לחלום בלבן!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות