דברו איתנו
קבל הצעה





10 סיבות שאישגל כזאת מגניבה

 

ג'יפ האמר - הלימוזינה הארוכה בעולם - אם אתם רוצים להרגיש אנשים חשובים מאוד בחופשת הסקי שלכם, אתם יכולים להזמין לימוזינה 4X4 מסוג האמר שתיקח אתכם מהמלון היישר ל- Pacha, מועדון הריקודים הכי נחשב באישגל. מבטי הקנאה ש"פשוטי העם" ינעצו בכם כשתצאו מהלימו' ותיכנסו למועדון, שווים את הכמה גרושים שתבזבזו על ההצגה הזו.


לבוש אוסטרי מסורתי. במועדון ה Schatzi או ה Pacha בחורות מקומיות מאמצות זווית ליברלית ומקורית למה שמכונה "לבוש אוסטרי מסורתי". אותן בחורות דוגלות כנראה בסיסמא "לפני שאת עולה לרקוד על השולחן, כדאי שתורידי כמה בגדים כי די חם פה, לא?"

לחצות את הגבול לשוויץ. עצור!! גבול לפניך!! גולשים רבים נצפו כשהם סוחבים על גבם תרמילים מלאים בפאקטים של מארלבורו או ג'ק דניאלס, כדי להבריח סחורות מהעיירה Samnaun הפטורה ממיסים בשוויץ לאישגל שבאוסטריה. בנוסף, שווה לעבור את הגבול ולו רק כדי לרדת את המסלול המהמם מהפסגה ועד לעיירה השוויצרית. לא צריך דרכון. רק כרטיס אשראי. (בשביל הפאקטים… ששש… )

מופע ראווה של בית הספר לסקי. קפיצות קמיקזה דרך חישוקי אש, פעלולים קבוצתיים, גולשים עם לפידים בוערים, מופעי ראווה והכל בתאורה מהממת ותלבושות מדליקות, וגם לא מעט פעלולים עם הומור, ממש קרקס שלג. אם כבר הזמנתם חופשת סקי באישגל, לא תרצו לפספס את מופע הראווה הלילי של בית הספר לסקי.

ריקוד אוסטרי מסורתי. במועדון "זאב הערבות המכוער" (Ugly Bar Coyote) תוכלו להשתתף ולצפות בגירסה המשוחררת של הפולקלור האוסטרי העתיק. הרחיבו את מנעד החשיבה שלכם כי לא תקבלו כאן וואלסים של שטראוס ולא שירת יודל. תדמיינו יותר גופות מרוחות ב- Baby Oil, ירכיים סביב עמוד, ותאורה אולטרה סגולה

משחק המסמרים - סקי בר ומועדון אפרה'סקי FIre & Ice. אתם אמורים לתקוע מסמרים ענקיים בתוך גזע עץ כרות. לכאורה משימה פשוטה, אך נראה אתכם תוקעים את המסמרים לא עם פטיש, אלא עם קצהו המחודד של גרזן, בזמן כשהדם שלכם מכיל אולי 80% אלכוהול. טיפ - אל תחזיקו את המסמר בעזרת האצבעות כמו שאתם רגילים, אנחנו רק אומרים, כן?

מופע הפתיחה, ומסיבת סיום העונה - אתם בטח מדמיינים איזה מופע עם הלהקה הכשרונית של ביה"ס תיכון אישגל, אז זהו שלא! בשנים האחרונות הופיעו שם כמה כישרונות אנונימיים עם פוטנציאל כמו אלטון ג'ון, ריהאנה, סטינג, קיילי מינוג, מריה קארי, רובי וויליאמס, והם מופיעים בתוך מרחב הגלישה המושלג ובכל מזג אוויר!

הלו, יש שחקן טניס בקהל? בסיומו של יום הגלישה בחופשת הסקי שלכם באישגל, מה מגניב יותר מאשר להיכנס למרכז הספורט למשחק טניס באולם מקורה ומשוכלל? תוכלו לשפר את חבטות ההגשה שלכם, ולהתלהב ממשחק הרשת הנפלא הזה. אם אתם חוששים שתהיו עייפים אחרי יום גלישה, נסו והיכנסו לאולם, אז תיווכחו שצלילי הכדורים הנחבטים יעוררו את כל החושים שלכם בבת אחת.

כנסו, כנסו… מסעדת Loba  - אתם מכירים את ההרגשה הנדירה כשאתם מגיעים למקום כלשהו ומרגישים ש"איזה כיף פה, למה לא נולדנו כאן, ולמה אנחנו לא שוהים כאן כל הזמן?" זו התחושה שתקבלו כשתגיעו למסעדת Loba באישגל. אירוח כזה לבבי ומזמין תתקשו לקבל אפילו במאהל בדואי. כאן יחייכו אליכם באהבה ממבט ראשון, המנות נדיבות וענקיות, המחירים מפתיעים בהגינותם, הכל כל כך טעים ושופע, ואם במקרה יהיה איחור של אפילו דקה בהגעת המנה, ישר יציעו לכם פינוקים ומתנות כפיצוי.

וַיִּהְיוּ הָאָדָם וְאִשְׁתּוֹ עֲרוּמִּים, וְלֹא יִתְבֹּשָׁשׁוּ - "אמא'לה, עירום מלא!" נראה שבסאונות באישגל עוד לא הספיקו לאכול מעץ הדעת ולכן תראו בכניסה לכל סאונה את השלט "הכניסה בעירום מלא בלבד". כאן בדיוק המקום לשאול את עצמנו איך ולמה התפתחה במשך אלפי שנים תרבות הטוענת שאנחנו צריכים להתבייש בגוף שלנו שהוא הכי טבעי בעולם. למתוסבכים שביניכם הסאונות כאן הן בדיוק המקום להתבונן פנימה אל תוך עצמכם, ולצאת מכאן מאושרים ושלמים (ומזיעים) יותר.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות