דברו איתנו
קבל הצעה





קרם דה לה קרם – מה הופך את וואל טורנס לאתר הסקי מהטובים בעולם

וואל טורנס- תענוג לחיך! המדרונות לבנים כמו קרם פטסייר, הרים גבוהים שמסתכלים על האייפל מלמעלה, אוכל או-לה-לה ו"בונז'ור" נעים מכל הצרפתים שסביבכם! מה באמת באמת הופך את וואל טורנס לאחד מהאתרי הסקי הטובים בעולם? יש כל כך הרבה מה להגיד, לספר ולתאר! אבל הנה כמה סיבות, הטובות ביותר שאנחנו מצאנו, ללמה וואל טורנס הוא המקום האידיאלי לחופשת הסקי הקרובה שלכם!

הגלישה

מרחב הגלישה של וואל טורנס נקרא "שלושת העמקים" ביניהם מסלולים באורך כולל של 600 ק"מ למתאימים לגולשים בכל הרמות, סגנונות גלישה וציפיות. מרחב הגלישה מחבר אתכם לכמה עיירות: לה מנוייר, מריבל, וקורשבל. רובם של המסלולים מתנשאים לגובה של מעל 2,000 מטרים שיבטיחו שלג קריר ויציב לאורך כל העונה. ואם כבר מדברים על עונה- בגלל מיקום האתר בוואל טורנס יש עונת סקי ארוכה במיוחד. החל מנובמבר ועד סוף אפריל וואל טורנס פתוח לגלישה. המשמעות היא שלכם יש הרבה הזדמנויות לנסוע ולהנות מהאתר. מעדיפים את אתר הסקי שלכם קפוא ומפורק בשלג? אמצע העונה זה טיימינג מושלם עבורכם! חובבי שמש? מזג אוויר נעים? סעו בסוף העונה ותהנו! 


גולש סנואובורד באלפ דואז

העיירה

וואל טורנס ידועה לשמצה ולהערצה בו זמנית! סצנת חיי הלילה והברים המוטרפת שלה יכולה להשאיר אתכם ערים כמה ימים ברצף. החל מהרגע שהפעמון מצלצל ומבשר על תחילת מסיבות האפר'ה סקי ועד השעות הקטנות של הלילה. בוואל טורנס תמיד יש מה לשתות, איפה לרקוד, ואנשים לחגוג איתם. ועדיין, לא כולם טסים לחופשת סקי כדי להתקרחן! העיירה מלאה במסעדות מפנקות- פשוטות עד מפוארות, תפריטים מגוונים שמתאימים לטעם של כולם. 

עיירת וואל טורנס

האטרקציות

בוואל טורנס מאמינים בשפע! הרים מושלגים לא מחוייבים לגולשים שביניכם, והשלג מתאים גם למי שמגיע אליו בלי ציוד. סיפור אמיתי! אם נראה לכם שאתם טסים רק כדי לגלוש- טעות! הנ ופים המדהימים, אטרקציות כייפיות, המון מרכזי ספא ושפע של חנויות- כל אלו יהפכו את חופשת הסקי שלכם לפשוט חופשה! שמתאימה לכולם! 

ג

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות