דברו איתנו
קבל הצעה





מאיירהופן מול אישגיל – איזה אתר יותר מתאים לכם?

וואי וואי וואי, אין עליך אוסטריה! פסגות גבוהות, שלג צחור, תשתיות אתר מתקדמות, ובירה- הרבה, הרבה בירה! ועדיין, אוסטריה מציעה משהו לכל גולש וגולשת. סטייל שונה, סגנון אחר ואופי מיוחד- אתרי הסקי באוסטריה הם כמו פתיתי שלג! כל אחד מהם מיוחד במינו. הפעם נבחן את מאיירהופן ואת אישגיל. דומים אך שונים!

מאיירהופן- כל המשפחה, כל החברים, וכל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת!

מאיירהופן היא עיירה ציורית לקראת סופו של עמק צילר, הממוקם כשעתיים נסיעה מאינסברוק. המדרחוב הארוך ושוקק החיים של מאיירהופן מציע הכל מהכל- מסעדות, ברים, דוכני אוכל רחוב, שופינג מגניב ואפר'ה סקי לכולם! מה שיפה במאיירהופן זה שיש גם הרבה פעילויות לילדים. אם זה אטרקציות באתר כמו גם בסביבה, טיולים, מזחלות ופארקי גלישה מתאימים לקטנטנים. אחת מהסיבות שמאיירהופן היא עיירה כל כך פופולארית בקרב הישראלים היא טווח המחירים הנוח שהיא מציעה. ניתן להנות משבוע עם תקציב מצומצם יחסית, להתמקד בגלישה ולא להתפזר יותר מידי. יחד עם זאת, כל היוקרה שבעולם זמינה לכם! מסעדות מפונפנות, מסע קניות יוקתי ומרכזי ספא מפוארים. תלוי בכם!

אישגיל - האיביזה של האלפים!

אישגיל, היא אישגיל, היא אישגיל! וכל מילה נוספת מיותרת! מדובר בעיירה שהיא כמו הסוף מסלול של טירוני גלישת השלג. יוקרתית, מרימה, מפוארת ונהנית מהטייטל "בסט אוף דה בסט!". הסלוגן של אישגיל הוא Relax If You Can! ולא בכדי. מדובר בעיירת מסיבות מקפיצה שמלאה בקלאבים וברים. לכן סביר שלא תראו המון ילדודס מסתובבים לכם בין המגלשיים, כיוון שמי שמגיע לאישגיל- מגיע להתפרע! ויחד עם כל אלו, אישגיל בהחלט לוקחת את מאיירהופן בכל מה שקשור למרחב הגלישה שלה. הגולשים המדופלמים שרק רוצים לחרוש את ההר ולגלות גבהים חדשים כנראה יהנו יותר ממרחב הגלישה העצום של אישגיל. 

אין ספק שלכל אתר סקי ולכל עיירה פנים רבות. ובכל אחד ממוקדי הנופש הללו תמצאו משהו שמתאים לכולם. ויחד עם זאת, ולו אם למען הגיוון, למאיירהופן יש יתרון בדו קרב הזה! אישגיל ידועה כעיירה יקרה יחסית ולכן גם כדאי לנסוע אליה, זו חופשת סקי בסגנון מאוד ספציפי שאולי לא יתאים לכל אחד ואחת. במאיירהופן לעומת זאת- הגיוון הוא העיקר. גם באטרקציות, בטווח מחירים שספקי העיירה מציעים, הסדרי הלינה המפוארים וגם הצנועים. רוצים לדעת עוד? צרו קשר! יש לנו עוד כל כך הרבה מה לספר לכם! 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות