דברו איתנו
קבל הצעה





סקי במאמא רוסיה

למען האמת, אין צורך להכביר במילים על סקי ברוסיה מהו, ובכל זאת כדי שתוכלו לטעום קצת מהחוויה המושלמת שרוסיה מציעה לגולשייה התכנסנו כאן כדי לתת לכם עוד מקום לחלום. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך וזה הולך להיות מושלם, וודאי.

סוצ'י  - הריברייה של רוסיה

ברמה ההיסטורית, החיבור המטריף של סקי וסוצ'י החל ב2014, כשסוצ'י אירחה את אולימפיאדת החורף, וכשזה קרה, הם נדרשו להתכונן לאירוע המכובד ולהתכונן בהתאם עם תשתיות איכותיות, מסלולי גלישה ומתחמי אירוע בהתאם והכל שופץ מן היסוד וסוצ'י עברה מתיחת פנים שלא תבייש אפילו את משפחת קרדשיאן.  אף נבנתה רכבת קלה וכבישים מהירים שמחברים את שדה התעופה לאתר הסקי (וכל זה בפחות משעת נסיעה). סוצ'י נמצאת במרחק של שעתיים ו-10 דקות טיסה בלבד מישראל ובמרחק נסיעה קצר מסוצ'י תוכלו למצוא את 3 עיירות הסקי הבאות: רוזה חוטור,שהוא אתר הסקי הגדול ביותר ברוסיה שמציע מערכת ייצור שלג מלאכותי הגדולה בעולם עם 440 תותחי שלג, גורקי  וגזפרום.

 

רוזה רוזה רוזה, את אהובה שלי

כן, בדיוק כמו בשיר של יהורם גאון, רוזה חוטור (ROSA KHUT) הפכה להיות אחת מהעיירות האהובות לחובבי הגלישה. מדובר סך הכל באתר סקי חדש בן פחות מ-10 שנים וכבר זו הפכה להיות גולת הכותרת של סוצ'י.  העיירה בגובה 560 מטר, ותוכלו ליהנות מ120 ק"מ של מסלולי סקי עם תשתית מתוחזקת היטב שמותאמים לכל רמות הגלישה. לכשתגיעו לרוזה חוטור תרגישו באווירה הקסומה, במסעדות השף, במקומות הבילוי, בטבע שיקיף אתכם מכל כיוון, באטרקציות המטריפות, בתי מלון שממוקמים קרוב לגונדולה וכמובן למי שצריך את הסלוטס לנשמה – אתם תיהנו מהקזינו הגדול באירופה  עם יותר מ-60 שולחנות ו-300 מכונות, הוא מושקע, מרהיב ויוקרתי שנמצא במרחק קצר של רובינזון קרוזו מרוזה חוטור בעיירה גורקי.

 

  

 

אז רגע לפני שאתם מזמינים לכם את חופשת הסקי הבאה וכבר חושבים גבוהות על מקומות כמו איטליה או צרפת, תעצרו רגע לחוות גם את רוסיה כיעד אלטרנטיבי שמותאם לכל כיס ויכול להיות סוג של חופשת סקי לפתיחה או לקינוח. ההנאה היא עצומה, תסמכו עלינו, היינו שם.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות